Reggel a rajt után elkúsztunk a déenndébe, mert mondanom sem kell hogy az újonnan kapott rádió is kefe. Annyival többet tud mint az előző, hogy ez immár annyit tud hogy a kijelzője működik és gombnyomásra pittyeg. Gyakorlatilag másra egyelore nem tudjuk használni…Bagyi esetleg nem kell egy „nyomkodva pittyegő” a géptermetekbe ? Szívesen felajánlom :)
Ma hét feladatot kellett megoldanunk – amellett hogy eljöttünk idáig – kiderült hogy a csóri Csuka Csárda gyakorlatilag pesti árszinten adja a korsó Drehert (feladat volt, esküszöm ! :), és hogy a Várpalotai lőtéren a fagyott hó csúszik.
Endrével megmásztunk egy hegyet, eközben Miki autózott. Amikor feldobtam a kérdést hogy „ki megy a hegyre ?”, gyakorlatilag a há betűnél már jött a nem :)
Egy sör…
Igazából laza nap volt, de sok ez a 720 km egy napra…holnap ugyanennyi a táv, hnapután 1100 !
Magyarországon nagyon klassz volt az utunk. Gyakorlatilag mindenki szurkolt…a kamionosok, motorosok is ránk köszöntek. Körmend határában néhány srác kiállt az útra és egy hatalmas magyar zászlóval köszöntöttek. És mutatták hogy ARRA. Köszönjük :)
Hangulatunk kitunő. A pálinka még kitart. A kocsi gond nélkül ment. A fogyasztásunk továbbra is magas, de ez van. A CB-n kívül technikai problémánk nincs.
A szervezőket nem sikerült még elcsípni, így a feladatlapot egyelőre nem tudtuk leadni. A szervezés a szokásos laza stílusban megy :)
Akikkel találkoztunk itt a nap végén: Team Malibus (fékproblémákkal küzdenek, de úgyis megoldják), egy wrangler-t (vagy valami klónt) nagyon szerelnek a parkolóban. Itt vannak a piros nivával a kollégák, és az UAZ is megérkezett az imént. Információink szerint nincs dráma, mindenki megvan.
1. nap
Hozzászólás írása?
2 hozzászólás.
Szólj hozzá!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Na hogy ityeg? Endre hegyre? pedig alföldi gyerek… kezd izgalmas lenni. Mondjuk a mozdonyvezető úr kicsit kényelmesnek tűnik… tessék többet írni!
Énvoltam
hajra,hajra, csak igy tovabb…