A ember összeveszett Bével és mindkettő megkereste szendlenderéket, akik A-nak és B-nek is rendeznek jól hazai futamokat, majd szerintem lenyúlják az ötletet és jövőre maguk csinálják az egészet :) Node mindez minket tökre nem zavar, mert jelenleg dupla annyi amatőr tájékozódási verseny van az országban mint tavaly és ez ugye pompás !
Általában kitaláljuk hogy megyünk valahová, majd megtervezzük és Isten bevégzi. Ilyen volt a TSR2010 is, illetve hasonlóan alakul a Sümegen megrendezendő szendlenderes előfutam.
Kitaláltuk hogy megyünk…a terv az volt hogy visszük a gét és – bár ez a szervezők szerint halálosanveszélyeséstilosmertmindmeghaltok, a jó AT-s gumikat összesarazzuk. Szuper extrémrettentőértelmetlenemberhalálmindmeghalunk helyzetbe is akartunk kerülni, mert a rendezők szelével szembe pisilve gondoltuk hogy nem viszünk poroltót és sisakot sem magunkkal, de ezt a kockázatot (a pontlevonás miatt) nem vállaltuk. Ja, és a régi, jól bevált felállás szerint Endre, Miki és én nem mertük vállalni a poroltó nélküli krúzolást.
Szóval a gének pótolni kellett a tükrét és volt neki kötelező olajcseréje is…elment szerelőhöz…majd vissza úton egyszercsak megállott mint a szög…tréleren ment vissza a műhelybe, így nem tudom most mi a pálya vele. Mindenesetre Endre szólt erről az apró malőrről és mázli hogy a tunéziai úton összeszedett fék probléma javításával is jól végeztem már…kerék le, féknyereg le, féknyereg tartó le, féltengely kapcsoló le, csapágy le, agy le, szíjjel karistolt féktárcsa csere, megnyúlt tőcsavarok csere, zsír hegyek, csapágy vissza, agy vissza, csapágy vissza, agy vissza, féknyereg és csapatai vissza, kerék is…dádádáááááám.
Gyors bepakolás és indulás Sümegre. Útközben beugrok Andráshoz és visszaadom Neki a ládáit és hűtőjét…remélem addigra lehül a bor és az madárlátta afrikai Soproni. Szombaton reggel rajt, majd valami lájtos versenyre számítok (hátha akkor meghallgatja az Úr könyörgésemet és lesz sár és lesz jó útvonal és végigmegyünk és …)
0 hozzászólás.