Dádádádáááááá

Nnnnna, akkor leírom…elkészült a kocsink. Nem igazán hittem benne hogy időben eljutunk idáig, de mégis.

Szóval az alap autón megvoltak a rendes karbantartási munkák, melynek során kicseréltük a kb 60ezret futott olajat és szűrőket, megcsináltuk a differenciál zárakat és kitakaríttattuk a turbót. Vettünk rá rendes gumikat, csináltattunk rá gallytörőt, vettünk tetőcsomagtartót, meg víztartályt és készült bele kafa polc is hogy tudjunk pakolni. A kocsiba került egy öreg Grant rádió, némi plusz világítás és egy hűtő (utóbbiról nem akarok beszélni…egyszerűen került bele és kész).

A kocsi elektromos rendszere is bővült kicsit, mert az inverter mellé be kellett tennünk egy fix szgépet, ami megmondja és rögzíti hogy hol vagyunk és hány fok van, meg hogy honnan jöttünk és csinál fényképeket, meg adatot ment, meg kapcsolódik az internetre jól és lehet rajta keresztül üzenni. Kíváncsi vagyok hogy fogja bírni…bár meglepni nem fog, tekintve hogy mozgó alkatrész nincs benne.

Aki nem szúrná ki a képeken, annak mondom hogy csodaszép matrica készült az autóra, aminek grafikáját a WebMasters készítette és a Kári-Ker tette fel az autóra. Ezúton is köszönjük segítségüket és munkájukat…szép lett. Van itt néhány kép is róla, de élőben az igazi…

Hogy Mauritániában mennyire fog gondot okozni a motorház, azt nem tudom, de mindenesetre viszünk takarót az autó elejére :)

Van még némi módosítandó a fogyasztás kapcsán, meg ki kellene találni hogy miként férünk el a cuccainkkal együtt, meg ki kellene találni hogy hogy a toszba lehet a csuda EfrikenAutbekk asztalt feltenni a tetőre, de  már el tudnánk indulni…ha kellene :)

Hozzászólás írása?

0 hozzászólás.

Szólj hozzá!

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
treating male impotence